Je to dokumentovaný systém řízení, který se stává nedílnou součástí systému řízení společnosti. Je vhodným nástrojem pro zlepšení organizace a řízení procesů s cílem dosáhnout toho, aby jejich požadované výstupy byly vždy v požadované kvalitě, množství a čase pro zákazníky externí i interní.
Požadavky na QMS jsou stanoveny normou ISO 9001. Při přípravě a dalším zlepšování QMS jsou využívány také normy ISO 9000, ISO 9004 a normy na ně navazující.
Poskytujeme odbornou pomoc ve všech etapách zavádění systému managementu kvality dle ISO 9001 a účastníme se certifikačního řízení. Nabízíme další spolupráci při zlepšování certifikovaného systému managementu vaší firmy nebo při vytváření integrovaných systémů managementu.
Provádíme konzultace na místě, protože pokud se na řešení podílí i vlastní pracovníci klienta, je implementace řešení snazší, nebo pracovníci snáz a lépe přijmou změny.
Tento přístup však nevylučuje, abychom vám zpracovali a předali konkrétní dokumentaci systému managementu vaší společnosti
„na klíč“.
Pracujeme pro vás s vámi.
Naše know-how spočívá ve schopnosti aplikovat nejnovější poznatky a dlouholeté zkušenosti v oblasti ISO 9001 při řešení konkrétních potřeb zákazníků.
Adekvátní, efektivní a účinný certifikovaný systém managementu kvality podle ISO 9001 přispívající zvyšování konkurenceschopnosti a výkonnosti vaší společnosti.
Posouzení a dokumentování výchozího stavu, upřesnění dalšího postupu.
Pro vedení společnosti a vybrané pracovníky pro objasnění smyslu systému managementu kvality a jednotlivých požadavků, způsobu realizace praktických důsledků.
Konzultační spolupráce, definování procesů a zpracovávání dokumentace.
Příprava na provádění interních auditů.
Průběžné prověřování stavu zavádění systému managementu kvality v praxi, konzultace při odstraňování nedostatků.
Prověření celkového stavu systému managementu kvality a posouzení jeho certifikovatelnosti v plánovaném termínu.
Pomoc při odstraňování zjištěných odchylek a dolaďování systému managementu kvality.